Tiplex Sp. Z o.o.

Jak działamy?

Szybko i konsekwentnie. Szeroki wachlarz naszych usług daje możliwość realnego wpływu na rozwój przedsiębiorstw naszych Klientów.

Biuro Rachunkowe i Kancelaria Prawno-Podatkowa Poznań

Odkryj co więcej potrafisz uzyskać dzięki naszym metodom!

Działamy nieprzerwanie od 1998 roku, spełniając stale rosnące oczekiwania i wymagania klientów. Stosujemy najnowocześniejsze rozwiązania informatyczne, które w połączeniu z naszym doświadczeniem przynoszą najlepsze efekty.

Kancelaria Prawno – Podatkowa TIPLEX Sp. z o. o. , mieszcząca się w Poznaniu to zespół fachowców stale podnoszących swoje kwalifikacje. Dzięki temu zapewniamy wysoki poziom obsługi firm niezależnie od formy prawnej, liczby zatrudnionych osób czy wielkości przychodów.

Jesteśmy doradcą i partnerem, któremu można zaufać.

Outsourcing usług księgowych i kadrowo płacowych

Co zyskujesz?

Istotą działania naszej Kancelarii jest kompleksowe podejście do Klienta tak, aby w jak najlepszy sposób zapewnić bieżącą obsługę rachunkową i kadrowo – płacową, oraz służyć pomocą w rozwiązywaniu problemów z zakresu doradztwa podatkowego, a także innych, które pojawiają się w życiu każdego przedsiębiorstwa.

Core Business

Skoncentruj się na tym, co robisz najlepiej - Pozwól nam zająć się księgowością i kadrami, abyś mógł skupić swoje zasoby na strategicznych celach biznesowych.

Wysoka jakość usług

Zaufaj ekspertom - Skorzystaj z naszego doświadczenia i specjalizacji w rachunkowości i prawie podatkowym. Zapewnij sobie spokój umysłu bez konieczności stawania się specjalistą we wszystkich dziedzinach.

Redukcja Kosztów

Obniż koszty, nie jakość - Zyskaj na naszej jakości poprzez outsourcing księgowości.

Minimalizacja Ryzyka

Zminimalizuj ryzyko błędów - zaufaj profesjonalistom z wieloletnim doświadczeniem na rynku i zredukuj ryzyko błędów gospodarczych.

Dostęp do Ekspertów

Szybka i rzetelna informacja - Nasz wykwalifikowany zespół, stale doskonalący swoje umiejętności, jest do Twojej dyspozycji, oferując aktualną i rzetelną wiedzę.

Gwarancja Poufności

Twoje dane w bezpiecznych rękach - Przestrzegamy rygorystycznej polityki prywatności i poufności, zapewniając ochronę Twoich informacji.

Etap I

Wdrożenie usługi

Zasady i przebieg współpracy:

    • Zrozumienie przedsiębiorstwa, jego potrzeb i stawianych przed nim wyzwań. 
    • Zawarcie umowy o współpracę.
    • Ustalenie harmonogramu i sposobu przekazywania dokumentów źródłowych.
    • Wyznaczenie osób odpowiedzialnych za współpracę.
    • Przekazanie nam dokumentacji przedsiębiorstwa.
    • Ustalenie osób po Państwa stronie, które mają mieć dostęp do informacji kadrowo-płacowej.

Etap II

Bieżąca obsługa

  • Prowadzenie księgi przychodów i rozchodów/ksiąg rachunkowych w cyklu miesięcznym zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości, przepisami podatkowymi i innymi obowiązującymi regulacjami prawnymi
  • Podstawą do bieżącej obsługi księgowej będą dostarczane przez Państwa dokumenty źródłowe, w efekcie czego powstaną obligatoryjne sprawozdania i deklaracje dla US
  • Realizacja usług księgowych dokonywana będzie przy użyciu oprogramowania SYMFONIA, BUCHALTER, OPTIMA COMARCH
  • Administracja płacami obejmuje miesięczne naliczanie wynagrodzeń pracowników, sporządzanie zgłoszeń oraz deklaracji do ZUS, ustalanie składek ZUS oraz kwot na podatek od osób fizycznych
  • Administracja kadrami obejmuje prowadzenie akt osobowych pracowników oraz prowadzenie pozostałej dokumentacji kadrowej
  • Realizacja usługi kadrowo-płacowej dokonywana będzie przy użyciu
  • Oprogramowania SYMFONIA Kadry i Płace oraz Płatnik

Etap III

Prace roczne

Etap finalny będący podsumowaniem bieżącej obsługi księgowej oraz kadrowo płacowej za dany rok obrachunkowy

  • Przygotowanie informacji o pobranych zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych
  • Złożenie rocznych deklaracji do US i ZUS

Skorzystaj z

naszego doświadczenia

Zapraszamy na filiżankę kawy, abyśmy mogli porozmawiać o naszej współpracy.


    Scroll to Top