Tiplex Sp. Z o.o.
Jak działamy?
Biuro Rachunkowe i Kancelaria Prawno-Podatkowa Poznań
Odkryj co więcej potrafisz uzyskać dzięki naszym metodom!
Działamy nieprzerwanie od 1998 roku, spełniając stale rosnące oczekiwania i wymagania klientów. Stosujemy najnowocześniejsze rozwiązania informatyczne, które w połączeniu z naszym doświadczeniem przynoszą najlepsze efekty.
Kancelaria Prawno – Podatkowa TIPLEX Sp. z o. o. , mieszcząca się w Poznaniu to zespół fachowców stale podnoszących swoje kwalifikacje. Dzięki temu zapewniamy wysoki poziom obsługi firm niezależnie od formy prawnej, liczby zatrudnionych osób czy wielkości przychodów.
- Nasi pracownicy posługują się językiem polskim, angielskim, niemieckim, ukraińskim i rosyjskim, co umożliwia nam bezproblemową obsługę przedsiębiorców i firm z zagranicy (w tym między innymi z Ukrainy, Litwy, Łotwy i Estonii).
Jesteśmy doradcą i partnerem, któremu można zaufać.
Outsourcing usług księgowych i kadrowo płacowych
Co zyskujesz?
Istotą działania naszej Kancelarii jest kompleksowe podejście do Klienta tak, aby w jak najlepszy sposób zapewnić bieżącą obsługę rachunkową i kadrowo – płacową, oraz służyć pomocą w rozwiązywaniu problemów z zakresu doradztwa podatkowego, a także innych, które pojawiają się w życiu każdego przedsiębiorstwa.
Core Business
Skoncentruj się na tym, co robisz najlepiej - Pozwól nam zająć się księgowością i kadrami, abyś mógł skupić swoje zasoby na strategicznych celach biznesowych.
Wysoka jakość usług
Zaufaj ekspertom - Skorzystaj z naszego doświadczenia i specjalizacji w rachunkowości i prawie podatkowym. Zapewnij sobie spokój umysłu bez konieczności stawania się specjalistą we wszystkich dziedzinach.
Redukcja Kosztów
Obniż koszty, nie jakość - Zyskaj na naszej jakości poprzez outsourcing księgowości.
Minimalizacja Ryzyka
Zminimalizuj ryzyko błędów - zaufaj profesjonalistom z wieloletnim doświadczeniem na rynku i zredukuj ryzyko błędów gospodarczych.
Dostęp do Ekspertów
Szybka i rzetelna informacja - Nasz wykwalifikowany zespół, stale doskonalący swoje umiejętności, jest do Twojej dyspozycji, oferując aktualną i rzetelną wiedzę.
Gwarancja Poufności
Twoje dane w bezpiecznych rękach - Przestrzegamy rygorystycznej polityki prywatności i poufności, zapewniając ochronę Twoich informacji.
Etap I
Wdrożenie usługi
Zasady i przebieg współpracy:
- Zrozumienie przedsiębiorstwa, jego potrzeb i stawianych przed nim wyzwań.
- Zawarcie umowy o współpracę.
- Ustalenie harmonogramu i sposobu przekazywania dokumentów źródłowych.
- Wyznaczenie osób odpowiedzialnych za współpracę.
- Przekazanie nam dokumentacji przedsiębiorstwa.
- Ustalenie osób po Państwa stronie, które mają mieć dostęp do informacji kadrowo-płacowej.
Etap II
Bieżąca obsługa
- Prowadzenie księgi przychodów i rozchodów/ksiąg rachunkowych w cyklu miesięcznym zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości, przepisami podatkowymi i innymi obowiązującymi regulacjami prawnymi
- Podstawą do bieżącej obsługi księgowej będą dostarczane przez Państwa dokumenty źródłowe, w efekcie czego powstaną obligatoryjne sprawozdania i deklaracje dla US
- Realizacja usług księgowych dokonywana będzie przy użyciu oprogramowania SYMFONIA, BUCHALTER, OPTIMA COMARCH
- Administracja płacami obejmuje miesięczne naliczanie wynagrodzeń pracowników, sporządzanie zgłoszeń oraz deklaracji do ZUS, ustalanie składek ZUS oraz kwot na podatek od osób fizycznych
- Administracja kadrami obejmuje prowadzenie akt osobowych pracowników oraz prowadzenie pozostałej dokumentacji kadrowej
- Realizacja usługi kadrowo-płacowej dokonywana będzie przy użyciu
- Oprogramowania SYMFONIA Kadry i Płace oraz Płatnik
Etap III
Prace roczne
Etap finalny będący podsumowaniem bieżącej obsługi księgowej oraz kadrowo płacowej za dany rok obrachunkowy
- Przygotowanie informacji o pobranych zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych
- Złożenie rocznych deklaracji do US i ZUS
Skorzystaj z
naszego doświadczenia